keskiviikko 25. marraskuuta 2015

The Starlight Blogger Award haaste

The Starlight Blogger Award


Sain The Starlight blogger haasteen http://joulumimminluona.blogspot.fi/
Kiitos haasteesta! Oli aika vaikeita kysymyksiä. Tässä kysymykset ja vastaukset.

Mistä olet kiitollinen juuri nyt?


Olen kiitollinen lapsistani
Olen kiitollinen jokaisesta päivästä perheen kanssa olemisesta.
Olen kiitollinen kodista, lasten isästä/aviomiehestäni
Olen kiitollinen muista läheisistä ja ystävistä

Minkä valinnan tai asian haluaisit muuttaa elämässäsi, jos pystyisit?


Varmaan joitain asioita nuoruudessa voisin tehdä toisin... 
Mutta mitään en muuttaisi elämässä nyt.

Mikä on sinun mielestäsi elämän tarkoitus?


Oppia uusia asioita, nauttia jokaisesta päivästä !


En haasta ketään mukaan, kun aika moni tämän haasteen on jo saanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa aina minua!❤