maanantai 4. marraskuuta 2019

Bottega Verde lahjapakkaus-arvonta!


*Blogiyhteistyö

Joulu lähestyy niin on kiva laittaa pieni arvonta blogiin.
Arvotaan Jouluista luonnonkosmetiikkaa.😀

Bottega Verde on Italialainen luonnonkosmetiikka sarja.
Perheyritys perustettiin vuonna 1972.
Bottega Verde tekee jatkuvasti kehitystyötä eri huippuyliopistojen kanssa
ja omien laboratorioidensa kanssa. Pystyy takaamaan tuotteidensa laadun 
sekä niiden puhtauden, ne on myös aina testattu dermatologisesti/oftalmologisesti 
ja valmistettu eläinkokeettomasti. Raaka-aineillakaan ei ole tehty eläinkokeita.

Laajasta valikoimasta löytyy kasvojen, vartalon ja hiustenhoitoon koko perheelle.
Oma sarja miehille, lapsille ja aurinkovoiteille. Myös tuoksuja ja huonetuoksuja.

Tuotteita löytyy ainakin apteekeista ja Citymarketeista ja tietysti heidän verkkokaupasta.
Onko Bottega Verde sinulle tuttu?
Tästä pääset suoraan heidän vekkokauppaan. 
Kannattaa käydä tutustumassa laajaan valikoimaan.

Sain testiin ihanat jouluiset mausteinen omena vartalovoiteen ja käsivoiteen.
Käsivoidetta olen jo ehtinyt testata ja siinä on ihana omenan tuoksu ja voide levittyy hyvin.
Joulu kategoriasta löydät paljon ihania tuotteita ja niissä on kauniit jouluiset pakkaukset.
Tosi kivoja joululahja ideoita.



Ja nyt siihen arvontaan.
Sain teille arvottavaksi yhden suklaisen lahjapakkauksen joka sisältää:
Suklaa suihkusaippua/kylpyvaahto 400 ml ja suklaa vartalovoide 200 ml.
Ja mukaan tulee hieno kultanen metallirasia.

Huumaava suklaantuoksuinen suihkusaippua puhdistaa ihon jättäen virkistävän tunteen
sekä aidon suklaan tuoksun ihoa kuivattamatta. 
Suklaa vartalovoide ravitsee ja kosteutta ihoa, antaen sille aidon huumaavan suklaantuoksun.

Kommentoi tähän postaukseen ja osallistut arvontaan.
Arvonta on blogini kirjautuneille lukijoille.
Lukijaksi voi kirjautua myös arvonnan aikana.
Arvonta aika: 4.11-8.11.2019

Onnea jokaiselle arvontaan!💗



Kiitos yhteistyöstä Bottaga Verde!💗

Ja hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle!💜

48 kommenttia:

  1. No tämä yrityshän on yhtä nuori kuin minä 😁
    Olisipa ihana valella itsensä "suklaalla" joten mukana kokeilemassa onneani.

    VastaaPoista
  2. Ihanilta tuotteilta näyttävät, joten tottakai olen mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  3. Mukana arvonnassa! En ole kuullut Bottega Verdestä ennen, mutta kokeilisin tuotteita todella mielelläni.

    vitaevay@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Mukana arvonnassa!
    Ihanaa alkanutta pakkasviikkoa!

    VastaaPoista
  5. Mukana arvonnassa
    Terv. Leena Etelä-Pohjanmaalta

    VastaaPoista
  6. RAKASTAN suklaata😍...tässäkin muodossa😀Mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  7. en ole kuullut näistä tuotteista,mieleläni kokeilisin ja osallistun arvontaan. hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Onpa hienot tuoksu tuotteet ja niin jouluisen makeat.
    Kylpyvaahto sopisi hyvin,kun mulla on amme wc tiloissa.
    kiitos-Arvonnassa mukana.

    VastaaPoista
  9. Hieno arvona ihan vieraita tuotteita minulle olen mukana arvonnassa. Hyvää marraskuun päiviä:)

    VastaaPoista
  10. Mukaan ihanien tuotteiden arvontaan.minulle outo merkki. Salli.moilanen35@gmail.com

    VastaaPoista
  11. mukana arvonnassa, olen kyllä lukenut tuotteista, mutta en kokeillut

    VastaaPoista
  12. Itselleni ihan uusia tuotteita! Kivassa arvonnassa mukana!
    marsar69@luukku.com

    VastaaPoista
  13. En ole koskaan testaillut, mutta nimenä kyllä tuttu.
    Bloggerlukijana mukaan arvontaan.
    hamalainentmatgmail.com

    VastaaPoista
  14. Mukana arvonnassa.Ihan uusia tuotteita minulle,en ole kuullutkaan.

    VastaaPoista
  15. Mukaan arvontaan. Tuotteet aivan uusia minulle.

    VastaaPoista
  16. Merkistä olen kuullut, mutta en ole koskaan päässyt testaamaan😍

    Eve_95@windowslive.com

    VastaaPoista
  17. Ihan uutta tai ehkä olen joskus nimen kuullut mutten kokeillut :)
    Mukan!

    VastaaPoista
  18. Ihan vieras tuotemerkki minulle, mutta suklaa missä tahansa muodossa kuulostaa herkulliselta! :P

    xevex82(at)gmail.com

    VastaaPoista
  19. Kiva arvonta, mukana ilman muuta. Nimen olen kuullut, en ole koskaan kokeillut.

    VastaaPoista
  20. Tuotteita olen silmäillyt ja nuuskutellut kaupassa. Olisipa ilo kokeilla näitä tuotteita.
    Mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  21. Vieras merkki minulle, mutta tuossapa olisi ihana joululahja ihan itselleni :)

    VastaaPoista
  22. Kiitos, ihana arvonta. Nyt vaan peukut pystyyn ❤️

    VastaaPoista
  23. Mukaan arvontaan. Tuttuja jo ennestään, ja ihania tuotteita. lamerinquecit@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Mukaan Arvontaan!
    :)ihana joululahja itselleni ois:)

    VastaaPoista
  25. Mukana :)
    minna1995(at)gmail.com

    VastaaPoista
  26. Mukana arvonnassa. Rakastan suklaata ❤ joten ei se voi olla huono tässäkään muodossa.

    VastaaPoista
  27. Onpa kivat tuotteet, mukana arvonnossa! :) Tiistaiterkkuja ☔

    VastaaPoista
  28. Mukana :)
    En ole kuullut merkistä mutta olisi kiva kokeilla
    susannaposti88@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Oi, olispa ihana yllättys sekä itselle että myös vanhimmalle tyttärelle. Hemmottelua🤗
    Mukavaa viikon jatkoa!💗

    VastaaPoista
  30. Kyllähän suklaa aina kiinnostaa! Mukaan arvontaan :)

    VastaaPoista
  31. Mukana arvonnassa. Tämä tuotemerkki on ihan outo :) Mukavaa marraskuuta <3

    VastaaPoista
  32. Uusi tuttavuus, mutta kuulostaa suklaisen hyvältä!
    Mukana arvonnassa! -SR-

    VastaaPoista
  33. Aivan ihanalta kuulostaa, tässä muodossa suklaa ei ehkä kerry vyötärölle :D
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Ihan uusi tuttavuus! Kuullostaa kyllä houkuttelevan "herkullisilta".
    Mukana arvonnassa! :)

    VastaaPoista
  35. Hyvältä kuulostaa. Mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  36. Varmasti ihania tuotteita! Mukana kivassa arvonnassa❤️

    VastaaPoista
  37. Onpa ihana arvonta! Mukana ehdottomasti.
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  38. Mukana arvonnassa :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  39. Bottega Verden tuotteet ovat hurmaavia! Olen käyttänyt niitä jo vuosia ja jouluksi tulee aina jotain ihanaa ja kauniita lahjapakkauksia. Olen joskus kauan sitten tehnyt noista tuotteista postauksenkin.

    VastaaPoista
  40. Kiitos uuden merkin esittelystä. Ja arvontaan mukaan.

    VastaaPoista
  41. Melko uusi tuttavuus, ilolla mukaan. :)

    hippohiiri@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Mukana ollaan :) Kävin jo kurkkimassa sivuilla ja ihania pakkauksiahan sieltä löytyi! Ja useampi vegaaninen vaihtoehtokin. Mä oon kyllä niin jouluhuumassa jo, että pelkkä ajatus jouluisista tuoksuista saa pään pyörälle :D

    VastaaPoista
  43. Mukaan arvontaan!
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina minua!❤