tiistai 29. joulukuuta 2015

Joululahjoja

Viimeinen jouluun liittyvä postaus. Tässä muutama kuva minun joululahjoistani.


Vaaleanpunainen korulipas. Se on tarpeellinen, kun minulla on aika paljon koruja.


Ja uusi Jamie Oliverin paistinpannu. Vanha pannu olikin mennyt jo huonoon kuntoon. 


Versace hajuvettä. Siinä on niin kaunis pullo ja tuoksukin on ihana. 



Vanhin tyttäreni osti minulle valkoisen maitokannun. ( Tietää, että äiti kerää valkoisia kannuja. )
Ihana kannu onkin! Mukana oli valkoinen sulkakynttilä ja puinen sydän taulu.


Oli kyllä mieluinen lahja.




Jokainen lapsi halusi ostaa vanhemmille jotain pientä tänä jouluna. Sain servettejä, tuikkuja, Nivea paketin ja suklaata. Todella kivoja lahjoja lapset oli keksinyt.

Niin se joulu vaan meni nopsaa. Pikkuhiljaa olen keräillyt joitain joulujuttuja jo pois.
Huonoksi menneet joulukukat heitin jo pois. Kuusi ja loput koristeet laitetaan pois 1.1.2016

Mukavaa tiistai päivää kaikille!

15 kommenttia:

  1. Voi miten ihania lahjoja! Tuota tuoksua olen joskus tuoksutellut kaupassa, minäkin tykkäsin siitä kovasti. Ja tosi kiva kannu! :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja lahjoja. Itse sain äidiltä sähköhammasharjan ja isältä rahaa, miehen vanhemmilta kaksi mustaa 21cm Teema -lautasta, yhden syvän lautasen ja sitten ison kulhon. Niiden lisäksi tuli ainakin servettejä, mukin- ja pannunalusia sekä piparkakkuja. Mieheltä sain yhden pelin Pleikalle ja ite ostin sille Ghost Pepper ja Habaneropopcorneja (mikropoppareita) sekä pussillisen maissinjyviä, kun se tykkää enemmän tehä kattilassa poppareita kun mikrossa. Noiden lisäksi vielä seinäkalenterin missä on hamstereiden kuvia :).

    Viime vuonna isä kysy multa, että mitä vois tehä mulle joululahjaksi, mutta ei oo tainnut ehtiä tehdä kun sillä on niin paljon rempattavaa sen talon kanssa. Eka ei tullut edes mitään mieleen, mutta tässä syksyllä mietin, että Cajon laatikkorumpu ois kiva. Muutama vuosi sitten isäni teki minulle korulipaston joka on kyllä aika nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet myös saanut kivoja lahjoja!
      Ja on isäsi kyllä taitava käsistään, kun tuollaisia lahjoja osaa tehdä. Ja niissä lahjoissa on tunnearvoa, kun on itsetehtyä.

      Poista
    2. Isä opiskeli puualan artesaaniksi noin 20. vuotta, mutta ennen kouluttautumistakin teki mulle muun muassa kanteleen. Toiset on vaan käteviä käsistään.

      Poista
  3. Upeita lahjoja olet saanut! Tuollaisen korulippaan minäkin haluaisin ♡

    VastaaPoista
  4. Upeita lahjoja ja ihana hajuvesi <3, olet ollut kyllä kilttinä;)
    Mukavia välipäiviä Sari! <3

    VastaaPoista
  5. Kivoja tarpeellisia lahjoja olet saanut. Tuo sulkakynttilä on niin kaunis <3

    VastaaPoista
  6. Ihania lahjoja, korulipas on niin tyylikäs

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina minua!❤